In verband met coronabesmettingen onder de leden van het bestuur, kan de Algemene Ledenvergadering van aanstaande maandag geen doorgang vinden. De ALV wordt verplaatst naar 24 januari, 19.00 uur.
Aanmelden en stukken ontvangen
Als je jezelf aanmeldt voor de ALV, krijg je ter voorbereiding alle stukken toegestuurd via e-mail: de jaarrekening 2020/2021, het verslag van de kascommissie en de jaarverslagen.
Meld je aan door een mailtje te sturen naar
Vermeld je naam en 06-nummer in de e-mail.
Ben je niet van plan om de ALV bij te wonen, maar wil je deze stukken toch ontvangen? Stuur dan even een e-mail naar secretaris@ascdevolewijckers.nl.
Agendapunten
Vragen?
Tijdens de ALV kunnen geen vragen worden gesteld en er kan ook niet gechat worden. Heb je naar aanleiding van de stukken een vraag? Mail dan je vraag naar alv.volewijckers@gmail.com. De meest relevante vragen worden beantwoord tijdens de ALV (agendapunt 5). De overige gestelde vragen en de antwoorden daarop worden schriftelijk aan de leden ter beschikking gesteld.