• Vandaag speelde wij een uitwedstijd bij DRC
    Op het winderige sportpark van DRC kwamen wij al snel op een 0-1 voorsprong door een fantastische solo actie van Ezra. Na enkele minuten kwam DRC op 1-1. Ons team werd lichtelijk onder druk gezet door DRC, maar door geweldig keepers werk van zowel Riley en Maxime kon DRC niet scoren. Voor aanvang van de 2e helft had ons team de instructie gehad van de coaches om lekker van afstand te schieten in verband met de wind die wij nu in de rug hadden. In het begin van de 2e helft kreeg Ira de bal op de middenlijn. Zonder blikken of blozen nam Ira de bal vol op de pantoffel. Door de wind in de rug vloog de bal over de keeper van DRC. Heerlijke goal!!!1-2. Onze jongens combineerde er rustig op los. Hierdoor keeg Riley de bal aan de linkerkant van het veld. Riley schoot vanaf de linkerkant van het veld met een droog schot de 1-3 binnen. DRC kwam er niet meer uit, omdat onze verdedigers er vol op zaten. Na een handsbal van DRC kregen wij nog een penalty. Jari ging achter de bal staan en schoot de bal met met zijn wreef vol in linker boven hoek. 1-4!! Tevens de eindstand.
    Volewijckers 09-2 speelde goed samen en lieten zien dat zij echt een team zijn.