Beemster had een goed combinerende ploeg; in de eerste helft hadden ze een paar mooi opgezette aanvallen. maar, ze kwamen bijna nooit dichtbij de goal in scoringspositie. Volewijckers verdedigde goed en was feller: er kon steeds een verdediger voor de bal stappen voordat het echt gevaarlijk werd. We kwamen snel op 1-0 en, doordat we fysieker en feller speelden kreeg het team meer en meer overwicht. Eén keer werdt Beemster echt gevaarlijk in het tweede kwart, maar toen blokkeerde Ibrahima een schot van een doorgebroken speler. Het was een leuke pot om te kijken met veel aanvallen over en weer. Ruststand 2-0. In de tweede helft was Beemster minder gevaarlijk, domineerde de 12-2 en speelde de wedstrijd zich voornamelijk op de helft van Beemster af. Er werd nog twee keer gescoord, maar langzaamaan droogde de kwaliteit van het spel een beetje op. het spel werd fysieker, lag wat vaker stil door overtredingen en werd het vooral hard werken voor beide ploegen - het fluitsignaal kwam voor niemand te vroeg. Beemster had de vorige wedstrijd met 6-1 gewonnen dus de 4-0 is echt een mooie overwinning voor de 12-2: dik verdiend en bidet goed vooruitzicht op de komende wedstrijden in deze poule.