• Vanwege de coronamaatregelen is het helaas niet mogelijk om een fysieke vergadering te houden. Daarom vindt de ALV dit jaar opnieuw digitaal plaats, op 10 januari om 19.00 uur.  Je kunt je opgeven tot 7 januari 19.00 uur.

     

    Online ALV

    We maken gebruik van de tool Online ALV. Alle leden en ouders van leden die zich aanmelden, ontvangen voor vooraf een e-mail met instructies om in te loggen. Je kunt ruim voor aanvang van de ALV al inloggen om te kijken of het lukt.

     

    Het vergaderportaal is goed beveiligd en uitsluitend toegankelijk voor leden en ouders van leden. Het portal is beveiligd met tweestapsverificatie. Daarom moet je een geldig e-mailadres en 06-nummer opgeven. 

     

    Aanmelden en stukken ontvangen

    Als je jezelf aanmeldt voor de ALV, krijg je ter voorbereiding alle stukken toegestuurd via e-mail: de jaarrekening 2020/2021, het verslag van de kascommissie en de jaarverslagen.

     

    Meld je aan door een mailtje te sturen naar

    Alv.volewijckers@gmail.com

     

    Vermeld je naam en 06-nummer in de e-mail.  

     

    Ben je niet van plan om de ALV bij te wonen, maar wil je deze stukken toch ontvangen? Stuur dan even een e-mail naar secretaris@ascdevolewijckers.nl.

     

    Agendapunten

    1. Opening
    2. Toelichting jaarrekening 2020/21
    3. Verslag kascommissie
    4. Pauze
    5. Beantwoorden vragen
    6. Benoeming kascommissie en nieuwe ereleden
    7. Dechargeverlening bestuur
    8. Sluiting

     

    Vragen?

    Tijdens de ALV kunnen geen vragen worden gesteld en er kan ook niet gechat worden. Heb je naar aanleiding van de stukken een vraag? Mail dan je vraag naar alv.volewijckers@gmail.com. De meest relevante vragen worden beantwoord tijdens de ALV (agendapunt 5). De overige gestelde vragen en de antwoorden daarop worden schriftelijk aan de leden ter beschikking gesteld.